Wie zijn wij2018-08-22T16:11:41+00:00

Wie zijn wij en wat doen wij

Ondernemersvereniging GooiseKant is de collectieve belangenvereniging van de ondernemers die op de bedrijventerreinen GooiseKant, Gooise Poort, Hoge Poort en de Uitgeverij zijn gevestigd.

De onderwerpen waar de vereniging zich onder andere mee bezig houdt zijn: parkeren, bereikbaarheid, veiligheid, economische ontwikkeling op de terreinen, het versterken van het lokale ondernemersklimaat en de bewegwijzering. Naast het optimaliseren van het ondernemersnetwerk is de vereniging de gesprekspartner voor de overheid en andere organisaties.

Om de onderlinge betrokkenheid tussen de Almeerse bedrijven op de terreinen te vergroten worden er jaarlijks ongeveer 8 tot 10 “onderweg-naar-huis” burenborrels georganiseerd, is er 1 keer per kwartaal een bedrijfsbezoek en participeert de vereniging actief in allerlei feestelijke bijeenkomsten.

Laat uw stem als ondernemer op de bedrijventerreinen GooiseKant, Gooise Poort, Hoge Poort en de Uitgeverij dan ook niet verloren gaan en word lid van de vereniging!!!